Total View October 2017

Tuesday 7 November 2017

Tengok archive bulan lepas jauh beza dengan bulan lain sebab dah set nak naikkan traffic. Tapi contest tak banyak sangat bulan lepas. Walaupun penuh tragedi bulan lepas tapi not bad lah, ada juga berita happy antaranya iklan Cetaphil dekat Nuffnang ni haaa. Lepas dah berzaman bersawang ruang iklan Nuffnang, sekarang dah ada balik.


Untuk bulan Oktober, melonjak banyak jugak lah unique visitors dekat blog ni. Tak lah cecah ribu tapi ada improvement lah daripada dulu sendu sangat nak tengok pun sedih. 


Tak tahu lah post tentang apa yang naik banyak sangat 08/10/2017 dengan 29/10/2017. Rasanya sebab post 5 Tabiat Biasa Yang Membawa Mudarat dengan Movie Review Tombiruo Penunggu Rimba tu. Perasan lah jugak kalau movie review dengan tips berguna ni ramai betul yang menjengah sampai masuk ke Popular Post. Okay lah tu, ada jugak sumber tarikan blog ni walaupun tengah bertatih lagi. 

Untuk minggu pertama November ni, nampak cantik jugak lah unique visitor dengan total views minggu ni. Harap boleh lah cecah 500 views bulan ni. Dah siap buat list dah nak post tentang apa tapi takut mood je hilang entah pergi mana.



Terima kasih yang selalu datang melawat ke blog ni. Terima kasih followers baru. Terima kasih yang selalu komen. Terima kasih Nuffnang :)

4 comments

  1. Assalam, saya blogger baru. singgah blog sis. salam ukhwah. saya dari https://rodiahamir.blogspot.my/ jemput singgah

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Murah rezeki farhana

    ReplyDelete
  3. Nuffnang GV dah statik tak bergerak-gerak dah. huhu.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.