The Dough Show - Dominos Pizza

Tuesday 12 September 2017

Last week rasa teringin sangat nak makan pizza so singgah kejap dekat Dominos Kuala Selangor. Luck cantik pulak masa tu ada promotion beli 2 Pizza Deals with Extra Cheese ( Regular/Large) dapat 2 tin air Wonda Coffee Extra Expresso Signature Brew. 


Sementara menunggu pizza siap, yang bestnya dekat franchise Kuala Selangor ni apart from nice decoration so you boleh bergambar dekat mana-mana je dinding, ada jugak The Dough Show!


The Dough Show ni kita boleh tengok la cara staf buat pizza ataupun menu lain. Tapi yang best nak tengok haruslah pizza. Mana yang lapar tu muka kemain fokus macam nak terkam pizza tu, nasib ada cermin penghadang. 






Lepas setengah jam tunggu, dapat la merasa pizza yang kitorang order, Pizza Tuna dengan Surf & Turf. Tapi sayangnya kitorang dah order set Extra Cheese lepastu pergi mintak pulak Crust Cheese Meleleh. Muak terus makan. Macam makan pizza dengan cheese semata. Mengundang padah betul. Tapi still sedap cuma comot lah kitorang makan. 


Siapa yang hantu cheese boleh lah serbu Dominos sekarang. Layan cheese & Wonda Coffee. Memang terbaik!

2 comments

  1. Sedapnya pizza dengan cheese yg banyak ni. Lama pula tak makan domino rasanya. Terliur lah pulak. :)

    ReplyDelete
  2. dominos ada jugak dekat sini.. murah pulak tu.. hari2 beli pon boleh.. hahaha

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.