Tebus Pizza Sempena Ulangtahun Ke-35 Pizza Hut

Saturday 12 August 2017

Minggu lepas menjejakkan kaki ke Pizza Hut sebab nak dinner padahal layak dipanngil supper sebab dah pukul 10 malam dah walhal niat asal nak makan Korean Spicy Burger McD tapi tu lah kalau dah namanya perempuan, apa lah sangat kau boleh harapkan kan?

Jejak kaki ke Pizza Hut, nampak bunting dekat pintu pasal peraduan Gores & Menang sempena ulang tahun Pizza Hut yang ke 35. RM35,000 untuk 10 pemenang. Tapi tak lah ambik port sangat sebab tangan ni memang takdak ong. Kalau gores pun sah-sah dapat 'Harap maaf, sila cuba lagi'

Lepas order set 2 orang makan, sambil tunggu order sampai ternampak info peraduan gores & menang tu. Dengan setiap pembelian berharga RM35, dapat satu kad untuk gores. so kitorang order side dishes supaya cukup RM35 walaupun dalam hati dah tahu tangan tarak ong tapi siapa tahu ada nasib hewhewhew




Lepas dah habis makan dah bayar bil dapat lah satu kad untuk gores hadiah ni. 


Esoknya gores, dapat free pizza saiz besar. Perggghhh walaupun tak menang RM35,000 tapi menang pizza pun dah cukup bersyukur dah daripada dapat 'Sila cuba lagi'


Hari ni lepas kerja balik kampung singgah dekat Pizza Hut tebus hadiah. Tapi sebelum tebus, kena beli something dulu so kitorang beli set RM10 - personal pizza & mushroom soup.

Actually balik rumah nak sambut birthday mak & adik, so kira berbaloi la dapat tebus pizza saiz besar. Dapat la makan meriah sikit. Pizza sambut ulangtahun, kitorang sambut birthday ;)



Siapa yang teringin nak makan pizza, pergi la serbu Pizza Hut sekarang, untung-untung dapat RM35,000 siapa nak tahu rezeki memasing kan? Kalau tak dapat RM35,000 pun boleh dapat pizza. Kenyang macam ular sawa lah mengkome.

Anyway, Happy Anniversarry Pizza Hut yang ke-35. Harap tambah banyak sikit menu sebab selalu blur nak makan apa. Huhu kbai

4 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.