Feedback Projek MRL

Wednesday 7 June 2017

 Ramai yang tahu kerajaan nak tambah lagi satu projek pengangkutan awam, Malaysian Rail Link (MRL) yang menelan belanja sebanyak RM55billion bersama kontraktor dari negara China.

Pagi ni bila Zoologi MY bagitahu tentang projek ni & effect kepada hutan & binatang, kucar-kacir bagi feedback dekat website MRL-Have Your Say ni.



 
Actually dah tahu keburukan projek ni tapi baca dari aspek ekonomi, efisiensi & kontraktor yang terlibat. & some of you guys maybe dah ada pandangan & bantahan terhadap projek ni sebab dah banyak keluar di media tentang tanah rizab yang bakal terkorban, kontraktor yang disenaraihitamkan oleh Bank Dunia & tambang tiket yang mahal untuk melunaskan hutang.

Jadi bila pagi ni baca even natural habitat pun akan terancam & supposedly I say bakal pupus disebabkan projek ni, terus pergi bagi feedback. Tak ambil masa yang lama pun untuk isi personal details & bagi feedback dekat site ni sebab ringan & kurang dari 5 minit you are done!  



 




You guys patut buat benda yang sama jugak isi borang feedback ni terhadap projek ni. Untuk membantah atau untuk setuju, itu hak & pilihan masing-masing but I prefer if you guys pilih untuk tidak bersetuju sebab terlampau banyak keburukan dari kebaikan yang dibawa. Thanks :)
 

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.